diumenge, 21 d’octubre del 2012

Dijous 18 d'Octobre

La sessió d'avui l'hem dedicada a realitzar floretes decoratives amb teles de colors. 
L'encarregada de guiar aquesta activitat ha estat n'Alicia, que després d'explicar-nos els passos per a realitzar la manualitat, ens ha ajudat en petits grups a anar confeccionant pas a pas la nostra flor. 

Per a crear la meva flor he escollit dues teles diferents: una de color rosa clar i una altra fucsia. 
El primer pas per a realitzar la flor era retallar dues circumferències a les teles, una de major mesura que l'altra. Després havia que pasar el fil per la borera dels cercles de tela i estirar del fil, de forma que la tela es tanqués. Després de fer-ho amb els dos trossos de tela, s'havia de posar el petit damunt la gran i cosir per a fixar-los tots junts. 
Aquest ha estat el resultat de la meva flor: 




La segona activitat de la sessió ha estat dedicada a fer clauers de feltre. 
En aquest cas l'encarregada de guiar l'activitat ha estat Na Rosa. 
Per a fer aquesta activitat vàrem comprar tela de feltre, fil i agulla. 
El primer pas per a confeccionar la nostra peça era retallar el patró de la figura per a plasmar-ho al feltre. Jo vaig escollir realitzar la flor. Per a crear la meva flor vaig utilitzar tela de color groc i rosa. Després de plasmar la figura al feeltre vaig retallar totes les peces i vaig començar a cosir. Quan casi estava cosida tota la peça s'havia d'introduir dins aquesta una mica de cotó per a donar-li forma. Per últim, quant la peça ja estava cosida, se li havia d'enganxar un llaç de ras que serveix per a penjar el clauer. 
Així va quedar la meva creació:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada